-
- Το Γνωρίζατε;
-
- Η τραγουδίστρια Λένα Γκόλμπερτ Φορντ, η οποία ερμήνευσε το τραγούδι «Keep the home fires burning» (Κρατήστε τις φωτιές των σπιτιών αναμμένες), κάηκε μέσα στο σπίτι της.
- Τελευταία νέα
Δημοσίευση Το όφελος του μελιού για την υγεία της καρδιάς
- Δημοσιεύτηκε από: Agrafos » Πέμ 14 Φεβ 2019, 23:08
- Δ. Συζήτηση: Υγεία
Είναι γνωστό ότι η LDL, γνωστή και ως «κακή» χοληστερόλη, προκαλεί στένωση των αρτηριών και των αιμοφόρων αγγείων που τροφοδοτούν τα ζωτικά όργανα όπως η καρδιά, ο εγκέφαλος, τα νεφρά και τα έντερα.
Αυτός είναι ο λόγος που οι επιστήμονες επιμένουν στην υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής που περιλαμβάνει τακτική άσκηση και διατροφή απαλλαγμένη από τρόφιμα με πολλά κορεσμένα και trans λιπαρά και πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής α ...
Προβολές: 5254 • Σχόλια: 0 • Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]
Δημοσίευση Χάστε βάρος με μέλι και κανέλα!
- Δημοσιεύτηκε από: Agrafos » Πέμ 14 Φεβ 2019, 22:47
- Δ. Συζήτηση: Υγεία
Αν όλες οι προσπάθειές σας για απώλεια βάρους έχουν πέσει στο κενό, πριν απελπιστείτε τελείως και τα παρατήσετε, δοκιμάστε τη μέθοδο αδυνατίσματος με μέλι.
Το μόνο που θα πρέπει να κάνετε, είναι να συνδυάσετε σε ρόφημα το μέλι με κανέλα και λεμόνι.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα επιστημονικής έρευνας, όταν το μέλι δοκιμάστηκε σε υπέρβαρους ασθενείς, όχι μόνο βοήθησε στην απώλεια βάρους, αλλά απέτρεψε παράλληλα την αύξησή του, ενώ παρείχε προστασία ...
Προβολές: 3941 • Σχόλια: 0 • Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]
Δημοσίευση Οι ιδιότητες του μελιού ευεργετικές για την υγεία
- Δημοσιεύτηκε από: Agrafos » Πέμ 14 Φεβ 2019, 22:26
- Δ. Συζήτηση: Υγεία
Οι επιστήμονες βρήκαν στοιχεία για το μέλι που κανείς δεν γνώριζε στο παρελθόν!
Οι ευεργετικές για την υγεία ιδιότητες του μελιού έχουν επιβεβαιωθεί από πληθώρα ερευνών και σύμφωνα με τους ειδικούς, όσο πιο σκούρο χρώμα έχει, τόσο πιο ισχυρό αντιοξειδωτικό είναι.
Σύμφωνα με Βρετανούς επιστήμονες, η υψηλή περιεκτικότητα του μελιού σε σάκχαρα σε συνδυασμό με την παχύρρευστη μορφή του, το καθιστούν αποτελεσματικό αντίπαλο των μικροβίων που παρουσ ...
Προβολές: 3860 • Σχόλια: 0 • Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]
Δημοσίευση Και συνδρομητικές υπηρεσίες από Digea;
- Δημοσιεύτηκε από: Aris » Τρί 23 Μάιος 2017, 12:08
- Δ. Συζήτηση: Τεχνολογία
Η λειτουργία του ΑΝΤ next TV θα είναι το πρόκριμα για το επόμενο βήμα των ιδιωτικών καναλιών.
Η πρόθεση τους να παρέχουν και συνδρομητικές υπηρεσίες είναι γνωστή εδώ και πολύ καιρό.
Σύμφωνα με πληροφορίες η διοίκηση της Digea ανέθεσε σε εταιρεία του εξωτερικού τη διενέργεια μελέτης για τη δυνατότητα παροχής συνδρομητικών υπηρεσιών στην Ελλάδα και την πιθανή ίδρυση θυγατρικής εταιρείας.
Από τις μέχρι τώρα συζητήσεις προκύπτει ότι θα μπορού ...
Προβολές: 4593 • Σχόλια: 0 • Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]
Δημοσίευση Πόσους τηλεοπτικούς σταθμούς χωράει το τηλεοπτικό φάσμα;
- Δημοσιεύτηκε από: Aris » Τρί 23 Μάιος 2017, 12:01
- Δ. Συζήτηση: Τεχνολογία
Πόσους τηλεοπτικούς σταθμούς χωράει ο κάθε πολυπλέκτης (τηλεοπτικός δίαυλος) ανάλογα με την τεχνολογία που χρησιμοποιείται;
Α. Τεχνολογία DVB-T (η τεχνολογία που χρησιμοποιείται σήμερα στη χώρα μας)
Ο κάθε πολυπλέκτης έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει 12 προγράμματα τυπικής ευκρίνειας (Standard Definition – SD) ή 4 προγράμματα υψηλής ευκρίνειας (High Definition – HD).
Σήμερα η χώρα μας διαθέτει 4 πολυπλέκτες για μετάδοση ιδιωτικών τηλεοπτικών ...
Προβολές: 3989 • Σχόλια: 0 • Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]
- Πρόσφατα
- Άρθρα
ΣΧΟΛΕΊΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙ
- Δημοσιεύτηκε από: Admin » Κυρ 27 Σεπ 2009, 00:06
- Δ. Συζήτηση: Εκπαίδευση
"Πώς το νέο σχολείο καλλιεργεί και αναπτύσσει τη δημιουργική σκέψη του παιδιού"
Το σχολείο δεν πρέπει να απευθύνεται στη μνήμη και να αναπτύσσει μόνο την κριτική νόηση του μαθητή. Στον άνθρωπο, εκτός από τις πνευματικές λειτουργίες της προσλήψεως, της μνήμης και της κριτικής νοήσεως, υπάρχει ακόμη και η δημιουργική σκέψη. Ο άνθρωπος είναι προικισμένος και με δημιουργική φαντασία, δημιουργική σκέψη, δημιουργικές ικανότητες. Οι δημιουργικές δε ικανότητες είναι κάτι διαφορετικό από τις ικανότητες που μετρούν τα σχολικά τεστ νοημοσύνης. Το γεγονός ότι η δημιουργική φαντασία είναι η μεγαλύτερη δύναμη της ανθρώπινης διάνοιας έχει προ πολλού αναγνωριστεί από τους μεγάλους άντρες.
Ολόκληρος ο σημερινός πολύπλοκος και πολυσύνθετος πολιτισμός είναι προϊόν της δημιουργικής σκέψεως. Όλες οι υψηλές και υπέροχες κατακτήσεις που παρατηρούνται στον πλανήτη μας είναι προϊόν της δημιουργικής φαντασίας του ανθρώπου. Δίχως αυτή, ο άνθρωπος θα παράμενε σε πρωτόγνωρη κατάσταση, θα ζούσε δηλαδή όπως τα ζώα, με καρπούς, ρίζες, χόρτα και ωμό κρέας.
Για την επίλυση των περισσοτέρων κοινωνικών και δημόσιων προβλημάτων μας απαιτείται δημιουργική φαντασία. Σήμερα έχει γίνει πια παραδεκτό ότι η δημιουργική φαντασία μπορεί να αποτελέσει το κλειδί για τη λύση όλων σχεδόν των προβλημάτων. Η επιστημονική και τεχνολογική πρόοδος όπως γράφει ο Gaston Mialavet είναι τόσο ταχεία, ώστε ο άνθρωπος του αύριο είναι βέβαιο ότι δε θα ζήσει σε όλη του τη ζωή μέσα σε ομοιόμορφες και αμετάβλητες επαγγελματικές, τεχνολογικές και κοινωνικές συνθήκες, να αλλάξει συνήθειες να τροποποιήσει τις μορφές του βίου του.
Η ταχύτατη επιστημονική και τεχνολογική πρόοδος είναι τέτοια σήμερα, που να αχρηστεύει συνεχώς τις κατακτημένες γνώσεις ό,τι θα διδάσκεται στη στοιχειώδη και μέση παιδεία σύντομα θα «ξεπερνιέται» και θα χάνει μέγα μέρος της μορφωτικής του αξίας. Γι’ αυτό το σχολειό πρέπει να καλλιεργεί και να αναπτύσσει τη δημιουργική σκέψη του παιδιού.
Το νέο σχολείο δεν περιορίζεται στην πρόσκτηση γνώσεων από μέρος του παιδιού, ούτε στην ανάπτυξη του κοινωνικού συναισθήματός του. Καλλιεργεί ακόμη την αυτενέργεια, τη δημιουργικότητα, το ήθος, τον καλό χαρακτήρα, τη συνεργασία, την ευγενή άμιλλα, τη φιλαλήθεια, το συναίσθημα του καθήκοντος, τις αρετές της τιμής, της γενναιότητας, της αλληλεγγύης, της δικαιοσύνης, της αγάπης και της αυτοθυσίας.
Γενικά το σχολείο για να εκπληρώσει τον προορισμό του, δεν πρέπει να είναι μόνο σχολείο γνώσεων.
Η βιωματική προσέγγιση στη μάθηση αποτελεί τον αντίποδα της παραδοσιακής παιδαγωγικής. Το σχολείο δίνει τη δυνατότητα στο παιδί να γίνει το δρών πρόσωπο, να ερευνήσει το περιβάλλον σύμφωνα με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες του, να εμπλακεί το ίδιο στη διαδικασία της ανάληψης – μάθησης και μέσα από την πράξη και τη συνεργασία του με τους άλλους να αναπτύξει την προσωπικότητα του σε ένα χώρο που θα καλλιεργεί αφενός την αποδοχή, τον σεβασμό, την αλληλεπίδραση και αφετέρου την δημιουργικότητα, τις ιδέες, και τις αξίες.
Το σχολείο αποτελεί μια δυνητική μορφή οργάνωσης της μάθησης σε πολλές ιστορικές και εν μέρει σύγχρονες κοινωνίες έχει αναπτυχθεί μόνο μερικώς ή και καθόλου η μορφή της σχολικής οργάνωσης.
Το σχολείο λοιπόν παρέχει πολύπτυχες δραστηριότητες, πολύπλευρη μόρφωση, σχολείο «ίσων ευκαιριών» με εκσυγχρονισμένη ύλη, με πολύ ελαστικά όρια φραγμών από επίπεδο σε επίπεδο, με φιλικότερο τόνο στις σχέσεις, με συνεργασία ανάμεσα στο οικογενειακό και σχολικό περιβάλλον.
Τα κυρίαρχα ψυχολογικά χαρακτηριστικά του κάθε ατόμου, οι μεγάλες χαρακτηρολογικές διασποράς στο εσωτερικό μιας τάξης προσκρούουν στο παραδοσιακό σχολείο, στην προσκρούσιμη στρατηγική της ομοιομορφίας και συμμόρφωσης.
Ένα καινούργιο που προτείνεται στο νέο σχολείο, στο τέλος κυρίως του σχολικού έτους αλλά και κατά τη διάρκεια αυτού οργανώνει διάφορες εκθέσεις με τα χειροτεχνικά και άλλα έργα των μαθητών. Τέτοιες εκθέσεις με τα πιο αντιπροσωπευτικά και γνήσια έργα των μαθητών, αποτέλεσμα της δημιουργικής εργασίας τους σε όλα τα σχολικά μαθήματα, είναι προτιμότερες από πολλές γιορτές που γίνονται σήμερα στα περισσότερα σχολεία για επίδειξη, και που τόσες παρεξηγήσεις δημιουργούν στις σχέσεις μεταξύ γονέων και δασκάλου.
Θα πρέπει να δημιουργούμε τις κατάλληλες συνθήκες που να ευνοούν τη δημιουργική έκφραση του παιδιού. Οικογένεια και σχολείο θα πρέπει να ρυθμίζουν τη ζωή της έτσι ώστε μαζί με τις άλλες ικανότητες, να επιδιώκουν την ανάπτυξη της δημιουργικής πρωτοβουλίας του. Οι εκθέσεις αυτές δίνουν ανάγλυφη εικόνα της δημιουργικής εργασίας, που συντελείται στο σχολείο, ενώνουν τους γονείς με το σχολείο, τους φέρνουν σε ψυχική επαφή και εξασφαλίζουν έτσι τη στενή συνεργασία τους.
Τέτοιες εκθέσεις εξυψώνουν το δάσκαλο στα μάτια της κοινωνίας, σπάζουν την αδιαφορία πολλών γονέων στο έργο του σχολείου και διευκολύνουν έτσι τη συνεργασία τους στη λύση ποικίλων παιδαγωγικών, διδακτικών και άλλων σχολικών προβλημάτων. Έτσι προβάλλει ο καινούργιος τύπος σχέσεων που αναζητούν να δημιουργήσουν με τον άλλον.
Το σχολείο είναι η ζωή, είναι το πνευματικό σπίτι του παιδιού, το εργαστήρι της δημιουργικότητας του, το αγαπημένο κοινωνικό του περιβάλλον, είναι ο τόπος όπου συναντά καθημερινά τους φίλους του, που τον περιμένουν κάθε μέρα οι αγαπημένες του ασχολίες, είναι το περιβάλλον όπου η εργασία γίνεται αναψυχή και η αναψυχή εργασία.
Το σχολείο λοιπόν που αποσκοπεί να προετοιμάσει το νέο για την κατάκτηση της ζωής θα έπρεπε να τον γνωρίσει όσο γίνεται τον κόσμο της εργασίας και να τον παιδαγωγήσει έτσι που να τον διευκολύνει να κάνει σωστές εκλογές και να παίρνει έγκαιρες και ρεαλιστικές αποφάσεις. Με τον τρόπο αυτό θα μάθει να βελτιώνει τη κρίση του, πώς να αυτενεργήσει και να αναπτύξει μια δημιουργική και ανεξάρτητη προσωπικότητα.
Γεώργιος Β. Ολίδης εκπαιδευτικός .
Προβολές: 923 • Σχόλια: 0 • Γράψτε σχόλια [ Πίσω ]
- Καθολικές Ανακοινώσεις
Δημοσίευση κάντο γνωστό!!!
- Δημοσιεύτηκε από: Agrafos » Σάβ 26 Σεπ 2009, 16:41
- Δ. Συζήτηση: Γνώσεις
Μια νέα ενότητα προστέθηκε στην Αρχική σελίδα και την αρχική σελίδα του Forum. Ο τίτλος της "Αυτό το ήξερες;" βοηθείστε όλοι να την εμπλουτίσουμε με εγκυκλοπαιδικές γνώσεις που δεν είναι γνωστές στον πολύ κόσμο.
Αν η καταχώρηση που θα κάνετε είναι σύν ...
Προβολές: 4768 • Σχόλια: 0 • Δημιουργία απάντησης [ Διαβάστε τα όλα ]
- 1
- 2
- Ποιος είναι online;
-
-
Συνολικά υπάρχουν 53 μέλη σε σύνδεση: 1 εγγεγραμμένο, 0 με απόκρυψη και 52 επισκέπτες (με βάση τα μέλη που ήταν ενεργά τα τελευταία 5 λεπτά)
Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 288 την Παρ 29 Μαρ 2024, 12:06
-
- Μενού
- Ρολόι
- Έναρξη Ιστοσελίδας
Online από: Σάβ. 27 Ιουν. 2009 για 15 χρόνια 4 μήνες 5 ημέρες
- Αναζήτηση
- Νεότερα μέλη
- Όνομα μέλους Εγγραφή
EYTYXIA 10 Ιουν
Lazaidistheodosis 04 Νοέμ
Apostolos Kyriakos 21 Ιουν
kakiasmeni 11 Σεπ
Mastoras 12 Μαρ
ax_kounelaki_ax 01 Φεβ
Erastis 31 Ιαν
WebMaster 31 Ιαν
- Η Ομάδα μας
- Στυλ Ιστοσελίδας
- Ο Σύνδεσμος μας
- Μη διστάσετε να συνδεθείτε με www.pontiki.gr . Χρησιμοποιήστε το ακόλουθο HTML:
HTML:
BBCode:
- Ποιος ήταν εδώ;
Συνολικά υπήρχαν 1269 χρήστες συνδεμένοι :: 0 εγγεγραμμένοι, 0 με απόκρυψη, 4 bots και 1265 επισκέπτες (με βάση τους ενεργούς χρήστες τις τελευταίες 24 ώρες)
Περισσότεροι χρήστες σε σύνδεση 1607 μεταξύ Δευ. 4 Δεκ. 2023 και Τρί. 5 Δεκ. 2023
- Φίλοι
- Συνδεμένοι
Χωρίς φίλους Συνδεμένους
Αποσυνδεμένοι
Χωρίς φίλους Αποσυνδεμένους
- Η ομάδα
- Τυχαίο Μέλος
- Δημοσκόπιση
Σας αρέσει η ιστοσελίδα μας;
- Στατιστικά
- Σύνολα
Συνολικές δημοσιεύσεις 7031
Σύνολο θεμάτων 6813
Σύνολο Ανακοινώσεων: 1
Σύνολο Σημειώσεων: 33
Σύνολο Συνημμένα: 3
Θέματα ανά ημέρα: 1
Δημοσιεύσεις ανά ημέρα: 1
Χρήστες ανά ημέρα: 0
Θέματα ανά χρήστη: 6
Δημοσιεύσεις ανά χρήστη: 7
Δημοσιεύσεις ανά θέμα: 1
Σύνολο μελών 1075
Το νεότερο μέλος μας EYTYXIA
- Τελευταία bots
- Ahrefs [Bot]
Παρ 01 Νοέμ 2024, 02:46