• Το Γνωρίζατε;
  • Ο τελευταίος θανατοποινίτης που εκτελέστηκε στην Ελλάδα ήταν ο Βασίλης Λυμπέρης, στις 25 Αυγούστου του 1972.

Χρυσές χειρολαβές έχουν τα αστικά στη Θεσσαλονίκη. Μόνο έτσι εξηγείται η ετήσια επιδότηση.

Συντονιστές: Airetikos, Agrafos

Άβαταρ μέλους
Agrafos
Γενικός Συντονιστής
Γενικός Συντονιστής
Χωρίς σύνδεση
Δημοσιεύσεις: 2932
Εγγραφή: Δευ 13 Ιούλ 2009, 02:53
Τοποθεσία: Αθήνα
Γένος:
Επικοινωνία:
Ελλάδα

Χρυσές χειρολαβές έχουν τα αστικά στη Θεσσαλονίκη. Μόνο έτσι εξηγείται η ετήσια επιδότηση.

Δημοσίευση από Agrafos »


Ο ετήσιος μέσος όρος επιδότησης του ΟΑΣΘ από το κράτος την περίοδο 2007-2013 ήταν 115 εκατομμύρια. Αυτό σημαίνει ότι κάθε λεωφορείο έπαιρνε το χρόνο 210.546 ευρώ (!!!). Την ίδια ώρα ένα λεωφορείο της πρωτεύουσας (ΟΑΣΑ) έπαιρνε 55.868 το έτος Δηλαδή ένα αστικό στη Θεσσαλονίκη έπαιρνε τετραπλάσια επιδότηση !!!

Το ζήτημα, μεταξύ άλλων, ανακύπτει από τη χρήση, από την πλευρά του ΟΑΣΘ, της οικονομικής συμφωνίας που κυρώθηκε με το Ν.2898/2001, αυξάνοντας, συνεχώς, μέσα από Διαιτητικές Αποφάσεις, την αντισταθμιστική καταβολή του Ελληνικού Δημοσίου προς τον ΟΑΣΘ.

Για τις ανάγκες μιας πρώτης δημόσιας συγκριτικής αξιολόγησης, σημειώνεται ότι, σύμφωνα με στοιχεία του Υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, για την περίοδο 2007 – 2013, σε δεδουλευμένη βάση:

-Η μέση ετήσια επιδότηση ανά όχημα ήταν 210.548 ευρώ προς τον ΟΑΣΘ, όταν προς τον ΟΑΣΑ ανήλθε στις 55.878 ευρώ.
-Η μέση ετήσια επιδότηση ανά εργαζόμενο ήταν 50.046 ευρώ προς τον ΟΑΣΘ, όταν προς τον ΟΑΣΑ ανήλθε στις 16.885 ευρώ.
-Η μέση ετήσια επιδότηση ανά επιβάτη ήταν 0,81 ευρώ προς τον ΟΑΣΘ, όταν προς τον ΟΑΣΑ ανήλθε στα 0,21 ευρώ.
-Για το 2014, η επιχορήγηση του ΟΑΣΘ έχει προβλεφθεί, σύμφωνα με την με αριθμ. Α-49860/4560/19.12.2013 (ΦΕΚ 50/Β') Κοινή Απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και τις εγγεγραμμένες πιστώσεις στον Κρατικό Προϋπολογισμό, στο ποσό των 48 εκατ. ευρώ, του οποίου η καταβολή προβλέπεται σε 12 ισόποσες δόσεις των 4 εκατ. ευρώ.

Το Υπουργείο Οικονομικών δια του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους είναι συνεπές στις δεσμεύσεις του.

Ήδη έχει καταβληθεί στον ΟΑΣΘ το σύνολο των 48 εκατ. ευρώ, με την απόφαση της περασμένης Παρασκευής για την αποδέσμευση της τελευταίας δόσης, ώστε να χρησιμοποιηθεί, μεταξύ άλλων, και για την καταβολή της μισθοδοσίας των εργαζομένων.

Επιπροσθέτως, σημειώνεται ότι με την αριθμ. 18/2013 Διαιτητική Απόφαση επιδικάστηκε στον ΟΑΣΘ το ποσό των 49,8 εκατ. ευρώ, το οποίο δεν έχει καταβληθεί ακόμα καθόσον το Ελληνικό Δημόσιο, ασκώντας το νόμιμο δικαίωμά του και επιδιώκοντας τη διασφάλιση των πόρων των φορολογούμενων πολιτών, άσκησε αίτηση ακύρωσης ενώπιον του αρμόδιου Εφετείου Αθηνών, η οποία συζητήθηκε στις 13 Μαΐου 2014, πλην όμως δεν έχει εκδοθεί μέχρι σήμερα κάποια απόφαση».

Εν τω μεταξύ την αναστολή των κινητοποιήσεων τους ανακοίνωσαν πριν από λίγο οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ. Με μία λιτή ανακοίνωση που εξέδωσαν αναφέρουν ότι από αύριο 15 Ιουλίου 2014 τα λεωφορεία του Οργανισμού θα βρίσκονται στη διάθεση των πολιτών από τους οποίους ζητούν συγγνώμη για την ταλαιπωρία που προκάλεσαν οι σημερινές κινητοποιήσεις. Οπως αναφέρουν η απόφαση τους να προχωρήσουν στην επίσχεση εργασίας είχε ως σκοπό την αποτροπή διάλυσης του ΟΑΣΘ.
Ποτέ μην ρωτάς... την ηλικρινή άποψη ενός ενημερωμένου!!!!

Επιστροφή στο “Κοινωνία”