• Το Γνωρίζατε;
  • Η γυναίκα που έχει εμφανιστεί στα περισσότερα εξώφυλλα του γνωστού περιοδικού «ΤΙΜΕ» (10 φορές) είναι η Παναγία.

Στο ναδίρ τα έσοδα των ξενοδοχείων

Συντονιστής: Agrafos

Aris
Συντονιστής
Συντονιστής
Χωρίς σύνδεση
Δημοσιεύσεις: 815
Εγγραφή: Δευ 13 Ιούλ 2009, 03:06
Τοποθεσία: Athens

Στο ναδίρ τα έσοδα των ξενοδοχείων

Δημοσίευση από Aris »


Αύξηση σημείωσε η ημερήσια τουριστική δαπάνη στην Αθήνα τη χρονιά που διανύουμε, κατά την οποία η πρωτεύουσα της χώρας υπέστη σοβαρό πλήγμα όσον αφορά την εικόνα της στο εξωτερικό.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα ικανοποίησης πελατών των ξενοδοχείων της Αττικής, που διενήργησε η Gbr Consulting και παρουσιάστηκε στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών - Αττικής η ημερήσια δαπάνη αυξήθηκε από τα 178,94 ευρώ το 2010 στα 181,16 ευρώ το 2011.

Όσον αφορά τα ξενοδοχεία αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι η συνολική δαπάνη των τουριστών αυξήθηκε σημαντικά σε όλες τις κατηγορίες τουριστικών μονάδων.

Η δαπάνη ανά τουρίστα σε ξενοδοχείο 5 αστέρων είναι 1.024 ευρώ (από 793 ευρώ το 2010), σε ξενοδοχείο 4 αστέρων 648 ευρώ (από 628 πέρσι), σε ξενοδοχείο 3 αστέρων 768 ευρώ (από 567) και σε ξενοδοχείο 2 αστέρων 762 ευρώ (από 750). Μάλιστα, τα στοιχεία μαρτυρούν ότι ο μέσος όρος παραμονής στα ξενοδοχεία υψηλής κατηγορίας (5 και 4 αστέρων) αυξήθηκε κατά περίπου μία ημέρα σε σχέση με το 2010 (από τις 4 στις 5 μέρες). Ωστόσο, τα έσοδα των ξενοδοχείων συνεχίζουν να υπολείπονται σημαντικά σε σύγκριση με τους αριθμούς του 2007 και του 2008.

Ακόμα, η έρευνα καταδεικνύει τη σημαντική διείσδυση του διαδικτύου στις ταξιδιωτικές συνήθειες των τουριστών της πόλης. Συγκεκριμένα, το 51% των κρατήσεων στα ξενοδοχεία της Αθήνας έγινε μέσω διαδικτύου κατά το 2011, όταν το 2010 το ποσοστό αυτό ήταν 34%. Για την προετοιμασία του ταξιδιού τους οι πελάτες των αθηναϊκών ξενοδοχείων σε μεγάλο ποσοστό αξιοποίησαν ηλεκτρονικές υπηρεσίες, επισκέφτηκαν sites oline κρατήσεων όπως το tripadvisor και χρησιμοποίησαν τα social media. Παράλληλα, από τα στοιχεία της έρευνας προκύπτει ότι τα ξενοδοχεία της Αθήνας δραστηριοποιούνται ελάχιστα σε κοινωνικά δίκτυα (το 20% χρησιμοποιεί το tripadvisor, το 20% το Twitter και το 57% το Facebook) και δεν αξιοποιούν τη δυναμική των συγκεκριμένων μέσων.

Επιστροφή στο “Οικονομία”