Ξανά στους δρόμους οι αυτοκινητιστές
Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Οκτ 2011, 16:47
Ανοίγει ξανά το μέτωπο στις Μεταφορές, καθώς οι αυτοκινητιστές ταξί και οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημοσίας χρήσεως απορρίπτουν το νομοσχέδιο του υπουργού Υποδομών κ. Ι. Ραγκούση και όλα δείχνουν ότι, εάν η κυβέρνηση δεν βάλει νερό στο κρασί της, τότε και οι δύο κλάδοι θα ξαναπάρουν τον δρόμο των κινητοποιήσεων. Μάλιστα, οι ταξιτζήδες αποκάλυψαν ως επόμενο στόχο ακτιβιστικής δράσης το κτίριο του Mega.
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων κ. Ευθ. Λυμπερόπουλος ηγήθηκε την Πέμπτη κατάληψης του γραφείου του γενικού γραμματέα Μεταφορών, κ. Αρ. Μπουρδάρα, με αίτημα να συναντηθεί το προεδρείο του ΣΑΤΑ με τον κ. Ραγκούση. Συνάντηση τελικώς δεν έγινε, καθώς ο υπουργός ήταν απών και η κατάληψη «έσπασε» δύο ώρες αργότερα.
Σε δηλώσεις του, ο κ. Λυμπερόπουλος, αφού ανακοίνωσε ότι η επόμενη κινητοποίηση των αυτοκινητιστών θα γίνει στο Mega, σημείωσε ότι οι ταξιτζήδες έγιναν «αναγκαστικά βίαιοι», καταλαμβάνοντας το γραφείο του γενικού γραμματέα, «μετά την κοροϊδία της 5ης Αυγούστου», καθώς, όπως υποστηρίζουν, τους υπεσχέθη διάλογος, που δεν έγινε, όμως, ποτέ.
«Καταστήσαμε σαφές ότι ο κλάδος είναι αποφασισμένος να ανατρέψει το νομοσχέδιο» είπε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ και υποστήριξε ότι «θα θυσιάσουμε και τις ζωές μας».
Ο κ. Λυμπερόπουλος δήλωσε ότι το υπουργείο Υποδομών χρησιμοποιεί την Τρόικα ως πρόσχημα για να περάσει τις δικές του αλλαγές, τόνισε ότι «το παιχνίδι τελείωσε» και ανακοίνωσε κοινές κινητοποιήσεις την άλλη εβδομάδα με τους ιδιοκτήτες φορτηγών. «Εύχομαι ο υπουργός να μην μας πάρει στο λαιμό του» είπε και πρόσθεσε ότι το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών αφαιρεί την περιουσία των ταξιτζήδων.
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ επιτέθηκε στον υπουργό Υποδομών, κατηγορώντας τον ότι κοροϊδεύει τους αυτοκινητιστές, όταν τους ταυτίζει με την αξιωματική αντιπολίτευση.
Οι ιδιοκτήτες ταξί θα απεργήσουν αύριο Παρασκευή και θα συνεδριάσουν την Δευτέρα, ώστε να καθορίσουν πρόγραμμα κινητοποιήσεων. «Οι αντιδράσεις μας θα εκδηλωθούν στον φυσικό μας χώρο στους δρόμους» σημειώνεται στην ανακοίνωση της ομοσπονδία ταξί.
«Πισωγύρισμα αυτοί - πισωγύρισμα κι εμείς»
Προς αδιέξοδο οδεύει και το θέμα της απελευθέρωσης των φορτηγών δημοσίας χρήσης, καθώς οι ιδιοκτήτες απορρίπτουν τις τροποποιήσεις του κ. Ραγκούση. Σε συνάντηση που είχε την Πέμπτη το προεδρείο του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών με τον κ. Μπουρδάρα έλαβαν διορία έως το μεσημέρι της Παρασκευής για να καταθέσουν τις προτάσεις τους.
Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών, κ. Π. Σκουλικίδης δήλωσε: «Κληθήκαμε για να μας δοθούν οι τροποποιήσεις του Ν. 3887 που ψηφίστηκε ένα χρόνο πριν από την ίδια κυβέρνηση και με την υπογραφή της Τρόικας. Είναι ένα πολυσέλιδο κείμενο, περισσότερο από ότι ο νόμος, δηλαδή επί της ουσίας τροποποιείται όλος ο νόμος. Αυτό το πισωγύρισμα δίνει το δικαίωμα στον κλάδο, να πισωγυρίσουμε και εμείς και να ξεκινήσουμε την κουβέντα μας από μηδενική βάση. Ο κλάδος είναι έτοιμος για την οποιαδήποτε αντίδραση, δεδομένου ότι πέρυσι, ενώ χάσαμε το περιουσιακό μας στοιχείο, έχουμε υποστεί αυτά που έχει υποστεί όλος ο ελληνικός λαός, λόγω της κρίσης και τώρα θα χάσουμε και το επάγγελμα» σχολίασε ο κ. Σκουλικίδης.
«Σε αυτά όλα θα αντιδράσουμε, θα μελετήσουμε τις τροποποιήσεις και θα κάνουμε τις προτάσεις μας. Έχουμε διορία ως αύριο το μεσημέρι και θα επανέλθουμε» τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι ο κλάδος των φορτηγών είναι έτοιμος για κινητοποιήσεις και απλώς «περιμένει να τον ειδοποιήσουμε. Θα πάμε σε κινητοποιήσεις, αν δεν εισακουστούν οι απόψεις μας» είπε, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει μελέτη που να αποδεικνύει σε τι θα ωφελήσουν όλες αυτές οι αλλαγές. «Απεδείχθη ότι σε μια μεγάλη ύφεση όπως αυτή, ο υπερεπαγγελματισμός δεν οδηγεί πουθενά παρά μόνο στην εξαθλίωση. Αυτά εμείς δεν θα τα δεχθούμε» κατέληξε.
Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων κ. Ευθ. Λυμπερόπουλος ηγήθηκε την Πέμπτη κατάληψης του γραφείου του γενικού γραμματέα Μεταφορών, κ. Αρ. Μπουρδάρα, με αίτημα να συναντηθεί το προεδρείο του ΣΑΤΑ με τον κ. Ραγκούση. Συνάντηση τελικώς δεν έγινε, καθώς ο υπουργός ήταν απών και η κατάληψη «έσπασε» δύο ώρες αργότερα.
Σε δηλώσεις του, ο κ. Λυμπερόπουλος, αφού ανακοίνωσε ότι η επόμενη κινητοποίηση των αυτοκινητιστών θα γίνει στο Mega, σημείωσε ότι οι ταξιτζήδες έγιναν «αναγκαστικά βίαιοι», καταλαμβάνοντας το γραφείο του γενικού γραμματέα, «μετά την κοροϊδία της 5ης Αυγούστου», καθώς, όπως υποστηρίζουν, τους υπεσχέθη διάλογος, που δεν έγινε, όμως, ποτέ.
«Καταστήσαμε σαφές ότι ο κλάδος είναι αποφασισμένος να ανατρέψει το νομοσχέδιο» είπε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ και υποστήριξε ότι «θα θυσιάσουμε και τις ζωές μας».
Ο κ. Λυμπερόπουλος δήλωσε ότι το υπουργείο Υποδομών χρησιμοποιεί την Τρόικα ως πρόσχημα για να περάσει τις δικές του αλλαγές, τόνισε ότι «το παιχνίδι τελείωσε» και ανακοίνωσε κοινές κινητοποιήσεις την άλλη εβδομάδα με τους ιδιοκτήτες φορτηγών. «Εύχομαι ο υπουργός να μην μας πάρει στο λαιμό του» είπε και πρόσθεσε ότι το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών αφαιρεί την περιουσία των ταξιτζήδων.
Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ επιτέθηκε στον υπουργό Υποδομών, κατηγορώντας τον ότι κοροϊδεύει τους αυτοκινητιστές, όταν τους ταυτίζει με την αξιωματική αντιπολίτευση.
Οι ιδιοκτήτες ταξί θα απεργήσουν αύριο Παρασκευή και θα συνεδριάσουν την Δευτέρα, ώστε να καθορίσουν πρόγραμμα κινητοποιήσεων. «Οι αντιδράσεις μας θα εκδηλωθούν στον φυσικό μας χώρο στους δρόμους» σημειώνεται στην ανακοίνωση της ομοσπονδία ταξί.
«Πισωγύρισμα αυτοί - πισωγύρισμα κι εμείς»
Προς αδιέξοδο οδεύει και το θέμα της απελευθέρωσης των φορτηγών δημοσίας χρήσης, καθώς οι ιδιοκτήτες απορρίπτουν τις τροποποιήσεις του κ. Ραγκούση. Σε συνάντηση που είχε την Πέμπτη το προεδρείο του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών με τον κ. Μπουρδάρα έλαβαν διορία έως το μεσημέρι της Παρασκευής για να καταθέσουν τις προτάσεις τους.
Ο πρόεδρος του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών, κ. Π. Σκουλικίδης δήλωσε: «Κληθήκαμε για να μας δοθούν οι τροποποιήσεις του Ν. 3887 που ψηφίστηκε ένα χρόνο πριν από την ίδια κυβέρνηση και με την υπογραφή της Τρόικας. Είναι ένα πολυσέλιδο κείμενο, περισσότερο από ότι ο νόμος, δηλαδή επί της ουσίας τροποποιείται όλος ο νόμος. Αυτό το πισωγύρισμα δίνει το δικαίωμα στον κλάδο, να πισωγυρίσουμε και εμείς και να ξεκινήσουμε την κουβέντα μας από μηδενική βάση. Ο κλάδος είναι έτοιμος για την οποιαδήποτε αντίδραση, δεδομένου ότι πέρυσι, ενώ χάσαμε το περιουσιακό μας στοιχείο, έχουμε υποστεί αυτά που έχει υποστεί όλος ο ελληνικός λαός, λόγω της κρίσης και τώρα θα χάσουμε και το επάγγελμα» σχολίασε ο κ. Σκουλικίδης.
«Σε αυτά όλα θα αντιδράσουμε, θα μελετήσουμε τις τροποποιήσεις και θα κάνουμε τις προτάσεις μας. Έχουμε διορία ως αύριο το μεσημέρι και θα επανέλθουμε» τόνισε, υπογραμμίζοντας ότι ο κλάδος των φορτηγών είναι έτοιμος για κινητοποιήσεις και απλώς «περιμένει να τον ειδοποιήσουμε. Θα πάμε σε κινητοποιήσεις, αν δεν εισακουστούν οι απόψεις μας» είπε, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει μελέτη που να αποδεικνύει σε τι θα ωφελήσουν όλες αυτές οι αλλαγές. «Απεδείχθη ότι σε μια μεγάλη ύφεση όπως αυτή, ο υπερεπαγγελματισμός δεν οδηγεί πουθενά παρά μόνο στην εξαθλίωση. Αυτά εμείς δεν θα τα δεχθούμε» κατέληξε.