Το αντίτιμο που πληρώσατε για το YouTube είναι "σκέτη τρέλα"
Δημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Απρ 2011, 14:37
Μιλώντας σε panel του Global Technology Symposium στο Menlo Park την περασμένη Παρασκευή, ο Steven Mitzenmacher, Senior Director of Corporate Development στη Yahoo, εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία για να ρίξει τα πυρά του στην Google σε μια συζήτηση που αφορούσε εξαγορές. Στην αρχή, είπε ότι η εταιρία του πέρασε αρκετά χρόνια χωρίς να έχει σχέδια για εξαγορές αλλά πρόσθεσε άμεσα πως η Yahoo "ετοιμαζόταν για μια πολύ μεγάλη χρονιά" και ότι "τώρα ξεκινάμε πρόσω ολοταχώς", δηλώνοντας επίσης πως οι τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρίας "θέλουν να κάνουν περισσότερα".
Με βάση τα παραπάνω, ο κύριος Mitzenmacher πιστεύει πως ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Yahoo, η Google ξοδεύει πάρα πολλά χρήματα σε εξαγορές και ειδικότερα στο πόσα ξόδεψε για την απόκτηση του YouTube, σύμφωνα με την Wall Street Journal.Ο κύριος Mitzenmacher, που βρισκόταν στο panel μαζί με deal executives" της Google, LinkedIn και της Adobe Systems εξαπέλυσε τα πυρά του κατά της Google και της εξαγοράς του YouTube κατά το 2006 για 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια, λέγοντας πως η τιμή αυτή ήταν "σκέτη τρέλα".
Ο Neeraj Arora της Google που καθόταν δίπλα του, απέρριψε την επίθεση λέγοντας πως η YouTube "έχει επιστρέψει το ποσό της επένδυσης".
Τότε ο κύριος Mitzenmacher έβγαλε ένα τηλέφωνο μέσα από το οποίο έψαξε για ειδήσεις της περασμένης χρονιάς σύμφωνα με τις οποίες ο CEO της Google, Eric Schmidt έλεγε ότι η ιστοσελίδα δεν είναι ακόμα επικερδής. Οι χρήστες ανεβάζουν 35 ώρες video κάθε λεπτό, κάνοντας την διατήρησή της πολύ κοστοβόρα.Τον Νοέμβριο του 2006, η Google εξαγόρασε το YouTube για 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια. Δύο χρόνια αργότερα, ο Eric Schmidt, CEO της Google παραδέχτηκε πως η εταιρία πλήρωσε 1 δισεκατομμύριο παραπάνω από την αξία της ιστοσελίδας διαμοιρασμού video. "Εκτιμώ πως η αξία του YouTube πρέπει να κυμαινόταν γύρω στα 600 με 700 εκατομμύρια δολάρια", είχε δηλώσει το Μάιο του 2009.
Πριν από τέσσερις μήνες, μάθαμε πως το YouTube δέχεται 35 ώρες video κάθε λεπτό. Συνεπώς τα λειτουργικά κόστη της ιστοσελίδας αυξάνονται διαρκώς οπότε δεν εκπλήσσει το γεγονός πως η Google δεν έχει αποσβέσει την επένδυσή της.
Παράλληλα, η εταιρία εργάζεται σκληρά για την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και δεν διστάζει να προχωρήσει και σε πρόσθετες εξαγορές για την επίτευξη του παραπάνω. Για το λόγο αυτό, προχώρησε στην εξαγορά της Green Parrot Pictures ώστε να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία της για την βελτιστοποίηση της ποιότητας των video καθώς επίσης και την μείωση των απαιτήσεων bandwidth αλλά με παράλληλη αύξηση της ταχύτητας αναπαραγωγής. Πολύ πρόσφατα, η YouTube αποκάλυψε πως σκοπεύει να αυξήσει το προσωπικό της κατά 30% την φετινή χρονιά.
Με βάση τα παραπάνω, ο κύριος Mitzenmacher πιστεύει πως ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της Yahoo, η Google ξοδεύει πάρα πολλά χρήματα σε εξαγορές και ειδικότερα στο πόσα ξόδεψε για την απόκτηση του YouTube, σύμφωνα με την Wall Street Journal.Ο κύριος Mitzenmacher, που βρισκόταν στο panel μαζί με deal executives" της Google, LinkedIn και της Adobe Systems εξαπέλυσε τα πυρά του κατά της Google και της εξαγοράς του YouTube κατά το 2006 για 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια, λέγοντας πως η τιμή αυτή ήταν "σκέτη τρέλα".
Ο Neeraj Arora της Google που καθόταν δίπλα του, απέρριψε την επίθεση λέγοντας πως η YouTube "έχει επιστρέψει το ποσό της επένδυσης".
Τότε ο κύριος Mitzenmacher έβγαλε ένα τηλέφωνο μέσα από το οποίο έψαξε για ειδήσεις της περασμένης χρονιάς σύμφωνα με τις οποίες ο CEO της Google, Eric Schmidt έλεγε ότι η ιστοσελίδα δεν είναι ακόμα επικερδής. Οι χρήστες ανεβάζουν 35 ώρες video κάθε λεπτό, κάνοντας την διατήρησή της πολύ κοστοβόρα.Τον Νοέμβριο του 2006, η Google εξαγόρασε το YouTube για 1,65 δισεκατομμύρια δολάρια. Δύο χρόνια αργότερα, ο Eric Schmidt, CEO της Google παραδέχτηκε πως η εταιρία πλήρωσε 1 δισεκατομμύριο παραπάνω από την αξία της ιστοσελίδας διαμοιρασμού video. "Εκτιμώ πως η αξία του YouTube πρέπει να κυμαινόταν γύρω στα 600 με 700 εκατομμύρια δολάρια", είχε δηλώσει το Μάιο του 2009.
Πριν από τέσσερις μήνες, μάθαμε πως το YouTube δέχεται 35 ώρες video κάθε λεπτό. Συνεπώς τα λειτουργικά κόστη της ιστοσελίδας αυξάνονται διαρκώς οπότε δεν εκπλήσσει το γεγονός πως η Google δεν έχει αποσβέσει την επένδυσή της.
Παράλληλα, η εταιρία εργάζεται σκληρά για την βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και δεν διστάζει να προχωρήσει και σε πρόσθετες εξαγορές για την επίτευξη του παραπάνω. Για το λόγο αυτό, προχώρησε στην εξαγορά της Green Parrot Pictures ώστε να χρησιμοποιήσει τα εργαλεία της για την βελτιστοποίηση της ποιότητας των video καθώς επίσης και την μείωση των απαιτήσεων bandwidth αλλά με παράλληλη αύξηση της ταχύτητας αναπαραγωγής. Πολύ πρόσφατα, η YouTube αποκάλυψε πως σκοπεύει να αυξήσει το προσωπικό της κατά 30% την φετινή χρονιά.