• Το Γνωρίζατε;
  • Με την ονομασία «Μάχη της Καμήλας» έμεινε στην ιστορία η ενδοαραβική σύγκρουση στη Βασόρα, το 656 μ.Χ. Ο λόγος; Στη μάχη αυτή σκοτώθηκαν και οι 70 άντρες που κράτησαν διαδοχικά τα χαλινάρια της καμήλας, στην οποία επέβαινε η χήρα του Μωάμεθ, Αϊσά.

Καταγγελία της σύμβασης για τον προαστιακό

Συντονιστής: Agrafos

Άβαταρ μέλους
Agrafos
Γενικός Συντονιστής
Γενικός Συντονιστής
Χωρίς σύνδεση
Δημοσιεύσεις: 2932
Εγγραφή: Δευ 13 Ιούλ 2009, 02:53
Τοποθεσία: Αθήνα
Γένος:
Επικοινωνία:
Ελλάδα

Καταγγελία της σύμβασης για τον προαστιακό

Δημοσίευση από Agrafos »


«Ήταν εξ αρχής προβληματική» η σύμβαση 994 από τον ΟΣΕ για το έργο του Προαστιακού στο τμήμα Πειραιά – Αθήνα – Τρεις Γέφυρες, λέει το υπουργείο Μεταφορών, το οποίο, με ανακοίνωσή του εξηγεί ότι η «μόνη λύση ήταν η καταγγελία».

Αναλυτικά, το υπουργείο τονίζει ότι:

Η καταγγελία της σύμβασης 994 από τον ΟΣΕ για το έργο του Προαστιακού στο τμήμα Πειραιά – Αθήνα – Τρεις Γέφυρες, ήταν η μοναδική λύση προκειμένου να τεθεί τέλος στις υπερβάσεις και τις παρατάσεις, επισημαίνει το υπ. Μεταφορών.

Αναλυτικά, από το υπουργείο Υποδομών, ανακοινώνεται ότι εκ διαμέτρου αντίθετα δημοσιεύματα παρατηρούνται τις τελευταίες ημέρες σχετικά με την ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. του ΟΣΕ για την καταγγελία της σύμβασης 994 σχετικά με το έργο του προαστιακού στο τμήμα Πειραιά – Αθήνα – Τρεις Γέφυρες.

Η αλήθεια για το έργο αυτό είναι ότι:

Η διαδικασία ήταν από την αρχή προβληματική. Το έργο αυτό, καταρχήν συμπεριελήφθη στα Ολυμπιακά Έργα, με εξαιρετικά μικρό χρόνο επιλογής και αποπεράτωσης 8 μηνών. Η έγκριση του Ελεγκτικού συνεδρίου εδόθη καθυστερημένα (22.11.2004), δηλαδή πολύ μετά από την ολοκλήρωση των Ολυμπιακών Αγώνων. Τελικώς, υπογράφθηκε η σχετική σύμβαση στις 26/4/2005 !!! για να ξεκινήσει ως ολυμπιακό έργο και πάλι με προθεσμία 8 μηνών για την περαίωση του έργου, δηλαδή 26/12/2006.

Η υπογραφή της σχετικής σύμβασης πολύ μετά τη λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων και η συνέχιση της εκτέλεσής του έξι χρόνια μετά συνιστούν από μόνα τους διαχειριστική ανωμαλία.

Η απόφαση για εξυγίανση και νόμιμη διαχείριση ήταν εξ αρχής δεδομένη από τη νέα διοίκηση του ΕΔΙΣΥ, οι χειρισμοί της οποίας έπρεπε να κινηθούν στο αυστηρό πλαίσιο που ορίζουν οι κανόνες της χρηστής διοίκησης και η περιφρούρηση των συμφερόντων του Δημοσίου, ώστε να μην χαθεί ούτε ένα ευρώ, δοθέντος ότι το έργο ήταν συγχρηματοδοτούμενο από την Ε.Ε.

Γι’ αυτό στην πρώτη κιόλας περίοδο από την ανάληψη των καθηκόντων της η νέα Διοίκηση της ΕΔΙΣΥ και συγκεκριμένα στις 21-6-2010 υπέβαλε σχετικό ερώτημα προς την Αρχή Πληρωμών και τη Διαχειριστική Αρχή του ΥΠΟΑΝΝ αν με γνώμονα την αποφυγή απώλειας κοινοτικών κονδυλίων είναι σκόπιμη η χορήγηση περαιτέρω παρατάσεων του έργου ή η διακοπή και επαναδημοπράτησή του.

Στις απαντήσεις τους, με τα δεδομένα ότι η σύμβαση αυτή πάσχει από την διαδικασία ανάθεσης και ειδικότερα τους όρους διακήρυξης με βάση τους οποίους περιορίστηκε ο ανταγωνισμός και στη συνέχεια αυτοί οι όροι δεν εφαρμόστηκαν, πρότειναν να σταματήσει το έργο και να επαναδημοπρατηθεί.

Η εισήγηση για τη διακοπή της σύμβασης συντάχθηκε το Νοέμβριο του 2010. Λόγω συγχωνεύσεων με το νέο νόμο για τον ΟΣΕ, υπήρξε μία τρίμηνη καθυστέρηση στην ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. της εταιρείας.

Οποιοσδήποτε άλλος χειρισμός, εκτός από τη διακοπή της σύμβασης ήταν αδιέξοδος. Μόνον έτσι θα μπορούσε να λυθεί ο γόρδιος δεσμός και να τεθεί τέλος στις υπερβάσεις των υπερβάσεων και τις παρατάσεις των παρατάσεων.

Η όλη υπόθεση βρίσκεται στην Εισαγγελία Πρωτοδικών αρχικά από το Νοέμβριο του 2007, επανήλθε τον Απρίλιο του 2009 με τη διεξαγωγή πραγματογνωμοσύνης και πλέον κατόπιν και της Εξεταστικής Επιτροπής της Βουλής, όπου κατατέθηκαν από την ΕΔΙΣΥ όλα ανεξαιρέτως τα σχετικά έγγραφα και η αλληλογραφία με την Αρχή Πληρωμών και τη Διαχειριστική Αρχή, βρίσκεται σε εξέλιξη στην 2η Ειδική Ανακρίτρια.
Ποτέ μην ρωτάς... την ηλικρινή άποψη ενός ενημερωμένου!!!!

Επιστροφή στο “Πολιτική”