• Το Γνωρίζατε;
  • Ο Έλβις Πρίσλεϊ, στην προσπάθειά του να δείξει πολιτικοποιημένος, συναντήθηκε με τον πρόεδρο Νίξον στις 21 Δεκεμβρίου του 1970. Ο Πρίσλεϊ, αφού αγκάλιασε τον πρόεδρο, του χάρισε ένα όπλο, λέγοντάς του πως τα τελευταία 10 χρόνια μελετάει την κουλτούρα των ναρκωτικών. Τότε, ο Νίξον του πρόσφερε το σήμα της Δίωξης Ναρκωτικών!

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι!

Συντονιστής: Agrafos

Airetikos
Συντάκτης
Συντάκτης
Χωρίς σύνδεση
Δημοσιεύσεις: 707
Εγγραφή: Πέμ 24 Μαρ 2011, 19:24

Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι!

Δημοσίευση από Airetikos »


Προς μεγάλη μου έκπληξη, διάβασα χθες την ανακοίνωση της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ) και έμεινα με το στόμα ανοιχτό!

"Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε ότι η κυβέρνηση προτίθεται να συμπεριλάβει τον «Ειδικό Λογαριασμό Οικογενειακών Επιδομάτων Ναυτικών» (ΕΛΟΕΝ) στους εποπτευόμενους φορείς, οι οποίοι πρόκειται να καταργηθούν συγχωνευόμενοι.

Σύμφωνα με πληροφορίες το Υπουργείο Οικονομικών προσανατολίζεται όπως αφού να καταργήσει τον ΕΛΟΕΝ να προβεί στη δέσμευση των κεφαλαίων του και ακολούθως στη διάθεση του αποθεματικού του για την κάλυψη του δημοσιονομικού του ελλείμματος, στο πλαίσιο αφαίμαξης των Ελλήνων δια φοροεισπρακτικών εξοντωτικών μέτρων.

Ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης κ. Πάγκαλος σε επιστολή του προς τους φορείς μεταξύ των οποίων και ο ΕΛΟΕΝ ζήτησε αναλυτικά οικονομικά και στοιχεία στελέχωσης του, προκειμένου να αξιολογηθεί «δήθεν» η σκοπιμότητα της διατήρησής του ως αυτοτελούς λογαριασμού.

Είναι γνωστό ότι Ο ΕΛΟΕΝ, δια νόμου, υπάγεται στην εποπτεία και τον έλεγχο του πρώην Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, νυν Υ.Π.Α.ΑΝ, ο οποίος εγκρίνει μόνο το ύψος των συντελεστών καταβολής του οικογενειακού επιδόματος με σχετική Υ.Α κάτʼ έτος.

Κατά τα λοιπά λειτουργεί ως φορέας ιδιωτικού δικαίου, διαχειριζόμενος χρήματα που προέρχονται μόνο από εισφορές καθαρά ιδιωτών.

Πρέπει να σας υπενθυμίσουμε ότι ο ΕΛΟΕΝ έχει αυτοτελή δικό του προϋπολογισμό, χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους και δεν επιβαρύνει καθόλου τον κρατικό προϋπολογισμό, ενώ οι πόροι του προέρχονται αποκλειστικά και μόνον από εισφορές πλοιοκτητών σε ποσοστό 2% και ναυτικών σε ποσοστό 1%, επί των εκάστοτε καταβαλλομένων αποδοχών των ναυτικών.

Για όσους δεν το ξέρουν, η Ελλάδα έχει χτιστεί με χορηγίες. Όλα τα νεοκλασικά κτίρια στην Αθήνα είναι δωρεές που φτιάχτηκαν από επώνυμους Έλληνες πολίτες που νοιάζονται για αυτό τον τόπο.

Ιδίως δε οι Έλληνες εφοπλιστές, έχουν προσφέρει τα μέγιστα σε αυτό τον τόπο και συνεχίζουν και προσφέρουν, άσχετα αν δεν ακούγονται ή δεν φαίνονται. Να μην κάνουμε καθόλου αναφορά στο ότι όλα τα νησιά έχουν χτιστεί με χορηγίες.

Πριν μερικά χρόνια το ίδρυμα Νιάρχος έκανε δωρεά 550 εκατ. ευρώ για να φτιαχτεί η νέα Εθνική Βιβλιοθήκη και η νέα Λυρική Σκηνή στο Φαληρικό Δέλτα. Στον Πύργο, το δημοτικό μέγαρο (ίσως από τα καλύτερα στην Ελλάδα) είναι δωρεά του ιδρύματος Λάτση (και για όποιον θέλει να δει το πατρικό του Λάτση, περάστε από το Κατάκολο, έχει γίνει μουσείο).

Το ΕΛΟΕΝ είναι επίσης ένα είδος ιδρύματος, όπου τα παιδιά που φοιτούν στις ναυτικές σχολές παίρνουν ένα επίδομα, για να υπάρχει κίνητρο να σπουδάζουν τη Ναυτική τέχνη. Δεν χρειάζεται να σας πω το πόσο σημαντικό είναι αυτό για τη χώρα μας.

Το επίδομα όμως αυτό το πληρώνουν οι ναυτικοί από την τσέπη τους και δεν προσέχεται από κανέναν κρατικό προϋπολογισμό.

Τώρα η απελπισμένη και πτωχευμένη Ελληνική πολιτική γραφειοκρατία, θέλει να δημεύσει την περιουσία του ταμείου αυτού, δήθεν για λόγους εθνικού συμφέροντος για να πληρώσουμε τους πιστωτές μας!!

Αν τους αφήσουμε να το κάνουν αυτό, τότε δεν θα έχει όριο στο τι άλλο μπορούν να κάνουν και μέχρι που μπορεί να φτάσει το θράσος τους. Αν περάσει αυτό, είναι πλέον ικανοί για όλα!!

Πουθενά στον πλανήτη δεν υπάρχει προηγούμενο όπου το κράτος μπορεί να δημεύσει την ιδιωτική περιουσία, εκτός από την παλαιά Σοβιετία. Με εξαίρεση να θέλει αυτός ο λαός να καταντήσει Σοβιετία, θα πρέπει να βάλει τέλος σε αυτό το κράτος τέρας, που έχουν φτιάξει οι Έλληνες πολιτικοί τα τελευταία 40 χρόνια. Όλοι τους, ουδέν εξαιρουμένου είναι ανεπαρκείς!

Η πιο πάνω είδηση ούτε αστεία είναι και θα μηδενίσει ό,τι λίγο έχει απομείνει από τις ιδιωτικές χορηγίες στην Ελλάδα. Πέραν αυτού, ίσως να είναι και η αιτία να μαραζώσει η ελληνική ναυτιλία. Όχι μόνο είναι απαράδεκτο να περάσει αυτό το σχέδιο, άλλα είναι απαράδεκτη η σκέψη για κάτι τέτοιο.

Συντάσσομαι 100% με την ΕΕΝ και προσφέρομαι να κάνω ότι είναι δυνατόν προκειμένου να μην περάσει αυτό το απαράδεκτη μέτρο.

Επιστροφή στο “Οικονομία”